خردخواهی و خودخوانی

زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد. سقراط

خردخواهی و خودخوانی

زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد. سقراط

سلام خوش آمدید
انتشار جزوه گرامر کاربردی زبان انگیسی به زبان ساده

انتشار جزوه گرامر کاربردی زبان انگیسی به زبان ساده

يكشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸ ب.ظ

سال­‌هاست که با زبان انگلیسی دست به یقه‌­ام و بعد از مطالعه بیش از صدها کتاب گوناگون انگلیسی در حوزه گرامر به این نتیجه رسیدم که برای شروع زبان انگلیسی و حتی در حد پیشرفته در حوزه ریدینگ و ترجمه (چه فارسی به انگلیسی و چه انگلیسی به فارسی) همچنین شرکت در آزمون‌های بین المللی همچون تافل و آیلتس به طور جدی خیلی از مطالبی که در صددرصد کتاب‌های موجود در بازار آمده نه تنها مورد استفاده قرار نمی‌­گیرند بلکه یادگیری آنها باعث گیج شدن مخاطب می­‌شود.

کسانی که می‌­خواهند در حوزه ترجمه متون تخصصی و غیرتخصصی کار جدی خود را شروع کنند و یا قصد شرکت در کنکورهای ارشد و دکتری را دارند به خصوص با تمرکز بر قسمت درک مطلب با خواندن کتاب‌هایی که در بازار ریخته جز اینکه پولشان را در جوی آب بریزند و بدتر از آن مغز خود را با مطالب متشتت و زائد بیمار کنند چیز دیگری عائدشان نمی‌­شود. ما در اینجا با زبان خیلی ساده و روان که حتی برای یک دانش­آموز دبیرستانی قابل فهم باشد کاربردی‌ترین مطالب را با نظم خاصی خدمت شما ارائه می‌دهیم.

این را فراموش نکنید که نام‌ها و عناوین گرامر هیچ نوع کمکی به شما نمی­‌کند و تنهای تنها کاربرد عملیشان برای شما مهم است. پس بدون اینکه درگیر جداول و عناوین خاص و اینها شوید گرامر را خیلی راحت‌الحلقوم یاد بگیرید.

یادگیری زبان انگلیسی با محوریت زمان‌­ها

زمان­ها مهمترین بخش از یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌گردند که با فراگیری آنها و متعلقات آن می­‌توان در هر چهار بخش شنیدن Listening/ خواندن Reading/ نوشتن Writing/ صحبت کردن Speaking تخصص پیدا کرد بدون اینکه نیاز به خواندن بی­‌شمار کتاب‌­ها و شنیدن فایل­‌های صوتی باشد. فقط با تکرار آنها به صورت نوشتن و خواندن و گفتن می‌­توان به این توانایی دست یافت.

در این جزوه روشی به کار گرفته می­ شود که تاکنون در هیچ کتاب و آموزشی دیده نشده است. در این روش تمام نکات مهم و کاربردی گرامر زبان انگلیسی در ضمن زمان­‌ها و مرتبط با آنها آموزش داده می‌شود که با یادگیری و تکرار آنها به راحتی می‌­توان توانایی صحبت کردن و خواندن انگلیسی را به حد پیشرفته رساند. روش این جزوه روش سنتی است نه دستور گشتاری. مهم از یادگیری گرامر زبان این است که ما بتوانیم در همه بخش‌ها از آن استفاده کنیم بنابراین هرکدام از روش­‌های سنتی و گشتاری ویژگی‌­های خاص خود را دارند.

در این جزوه­ استفاده از واژه‌ها و اصطلاحاتی که یادگیری زبان انگلیسی را همیشه برای نوآموزان سخت می‌کند و باعث زده شدن از گرامر می‌­شود خودداری می­‌شود و با زبانی کاملا ساده و خودمانی آموزش داده می‌شود.

تمام کسانی که این جزوه را خریداری می­‌کنند در وبسایت رسمی حمید خسروانی https://hamidkhosravani.ir/ تا هر زمانی که بخواهند سوالاتی که ضمن خواندن این جزوه برای آنها به وجود می ­آید را بپرسند و جواب مفصل و روشن آن را دریافت کنند.

زمان‌­ها در انگلیسی زمانی که «فعل» مطمح نظر (مورد توجه) باشد به طور کلی 12 مورد هستند. چهارتا مربوط به زمان حال، چهارتا مربوط به زمان گذشته و چهارتا مربوط به زمان آینده. اصطلاحا به این زمان­ها زمان‌­های «معلوم» می ­گویند. زمانهای «مجهول» که «مفعول» در آن مورد نظر است کلا 8 مورد است. سه تا مربوط به زمان حال، سه تا مربوط به زمان گذشته و دو مورد مربوط به زمان آینده که در مجموع 20 زمان هستند و شما ناچار به یادگیری و حفظ این زمان­‌ها هستید. در مورد یادگیری زمان­ها شما باید بر چهار نوع جمله که از هر کدام از این 20 زمان استخراج می­‌گردد مسلط شوید.

نوع اول: شکل ساده جمله

نوع دوم: شکل سوالی

نوع سوم: شکل پاسخ به سوال

و نوع چهارم: شکل منفی جمله

این نکته را مد نظر داشته باشید که تمام نکات گرامری که کاربردی هستند و در عمل به کار ما می‌­آیند حول محور همین زمانها و چهار قسم جمله آنها به شما توضیح داده می ­شود که با یادگیری آنها به راحتی می‌­توان به زبان انگلیسی سخن گفت و خواند و گوش داد.

  • نکته: در ضمن یادگیری سعی کنید اصطلاحات انگلیسی گرامر که معادل فارسی آنها نیز آورده می‌­شود را نیز حفظ کنید. دلیل آن این است که بعدا گرامر را در منابع اصلی انگلیسی زبان­ها یاد می­‌گیرید نه از کتابهای فارسی. مثلا وقتی می­‌گوییم «زمان» معادل آن می‌­شود: tense و شما سعی کنید که به مرور که یاد می­‌گیرید اینها را نیز تکرار کنید.

برای مشاهده و خرید این جزوه روی این لینک کلیک کنید. گرامر کاربردی زبان انگیسی به زبان ساده  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خردخواهی و خودخوانی

دکتر حمید خسروانی دانش‌آموخته حقوق و فلسفه
آدرس وبسایت رسمی. از سال ۱۳۹۹ مطالب من در این وبسایت منتشر می‌شود:
https://hamidkhosravani.ir/

آخرین نظرات
نویسندگان